Turinys

Naujienos!

Redakcija
Apie sumanymą...
Projekto rėmimas

Straipsniai

Lituanikonų istorija

Savaitėlė

Fandomas:
asmenybės
fantastikos klubai
fanzinai
renginiai
spauda apie mus

Literatūra:
premijos
naujos knygos
knygų recenzijos

Skaitiniai:
lietuvių fantastika
užsienio fantastika

Menas

Filmai

Žaidimai

KONKURSAI

Linkis klausia

Filksingas!

Forumas

Nuorodos

 Fantastika rusų kalba

 Apklausa

Ar jums nenusibodo būti fantastu?

Kažkokiai dalelytei vis nenusibosta (52.63%)
Nusibodo, o čia užeinu, norėdamas pasišaipyti (2.63%)
Ne, toks jau aš - fantastiškas (15.79%)
Geriau būčiau magas, bet ne tam pasauly gimiau... (26.32%)
Aš ne fantastas, aš tik darau iš to verslą (2.63%)

Atsakė: 38 žm.

 

Žaidimai: Spellfire

 

Ką gi, pradedant kalbėti apie spellfire, galima pažymėti, jog tai ganėtinai senas kortų žaidimas. Deja, taip pat reikia pasakyti, kad šis žaidimas jau senokai nustotas leisti. Jei trupučiuką prisiminus istoriją, matyti, kad su kiekvienais metais spellfire tobulėjo, darėsi įdomesnis, o jo gerbėjų gretos vis didėjo. Tuo pačiu žaidimas darėsi vis sudėtingesnis. Nuo pirmo spellfire pasirodymo atsirado daugybė naujų kortų, kurios į žaidimą įnešdavo daug naujovių. Tačiau užteks čia kalbėti, pereikim prie taisyklių.

Kaip jį reikia žaisti, kokios taisyklės?

Pabandysiu glaustai visa tai papasakoti (tik nežinau, ar glaustai pavyks). Pradžiai kiekvienas žaidėjas turi turėti savo kaladę. Žaidimas sukasi ratu pagal laikrodžio rodyklę. Kiekvienas žaidėjas savo ėjimo metu traukia kortas. Ėjimas yra griežtai suskirstytas į šešias fazes. Kiekviena fazė turi savo funkcijų. Pvz., pirmoje traukiamos kortos, ketvirtoje galima skelbti puolimą. Žaidimo tikslas yra surinkti šešias žemes ir jas išsaugoti. Atrodo, viskas paprasta, tačiau taip nėra. Kiekvienas priešininkas nesnaudžia ir stengiasi sunaikinti tavo žemes. Tam yra naudojami kariai, kurių yra visokių rūšių (magai, klierikai, monstrai, herojai). Kai kurie kariai dar yra suskirstyti į rases (drakonus, elfus, milžinus). Negana to, nuo kario rūšies priklauso, ką jis gali naudoti: mago ar klieriko kerus ir panašiai. Taip pat kariai gali turėti magiškus daiktus ir artefaktus, kurių savybės susideda. Kovos metu daugiausia naudojami pagalbininkai, vadinami aliais (alies), kerai. Kas surenka didesnį skaičių, tas ir laimi (ant daugelio kortų yra skaičius). Kiekviena korta turi savo specialias savybes, kurios sustiprina jas, daro žaidimą įvairesnį, lankstesnį. Atsiranda daugybė taktikos ir strategijos įvairovių. Net daug žaidęs žmogus nežino visų kombinacijų ir kitų gudrybių. Kad būtų galima atskirti kortų rūšis, ant kiekvienos yra nupiešta ikona, iš kurios ir yra atskiriama. Taigi, bendras vaizdas yra. Susėdę keli bičai siekia pasistatyti šešias žemes ir jas apginti, kiti lygiai taip pat įnirtingai bando sutrukdyti. Visi žaidėjai tam naudoja įvairiausius karius, magiškus daiktus, artefaktus, kerus ir dar daugelį kitų pagalbinių kortų. Taip atrodo trumpa taisyklių apžvalga, kuri neatskleidžia visų spellfire galimybių.

Iš pirmo žvilgsnio, galbūt, atrodo labai sudėtinga, tačiau daugiau pažaidus viską greitai galima išmokti. Gaila, bet toks puikus žaidimas šiuo metu nebegaminamas. Spellfire nesugebėjo pasipriešinti Magic: the Gathering žaidimo ekspansijai. Jis netapo toks populiarus, kaip tikėtasi, ir jo leidimas buvo nutrauktas. Tiktai po visą pasaulį išsibarstę spellfire gerbėjai bando atgaivinti šį žaidimą. Šiuo metu yra sukurtas spellfire žaidimas internete, bandoma išleisti papildomų kortų leidimą (edition). Labai norint galima netgi gauti naujų kortų. Internete yra nemažai įmonių, kurios dar turi visokių kortų ir jas pardavinėja. Kortų kainos ne ką nusileidžia MTG. Taip pat kiekvienais metais vyksta spellfire turnyrai. Lietuvoje daugiausia spellfire žaidėjų yra Kaune. Kaip matyti, nors ir sunkiai, bet vis tik žaidimas nepamirštas. Tad pasinerkit į spellfire žaidimo pasaulį, kur galėsite mušti, kenkti ir kitaip gadinti gyvenimą savo priešininkams, tam pasitelkę visas įmanomas jėgas.

Martynas V. aka Marta

atgal

 
 




Copyright by Fantastika.lt team.
All rights reserved. 2003